Ka偶dy rok przynosi pewne zmiany w bran偶y wpisuj膮ce si臋 w szersze trendy. Post臋puj膮cy wzrost znaczenia urz膮dze艅 mobilnych w marketingu, stopniowy przyrost u偶ytkownik贸w innych medi贸w spo艂eczno艣ciowych ni偶 Facebook (szczeg贸lnie Instagram i Linkedin), to zjawiska, kt贸re mo偶na przewidzie膰. Ale co jeszcze warto zaobserwowa膰? Jak dostosowa膰 w艂asne dzia艂ania marketingowe do tych trend贸w?

Aby znale藕膰 odpowied藕 na to pytanie 呕aneta G艂uchowska z Viral Seed zapyta艂a kilkunastu ekspert贸w, w tym m.in. naszego CEO – Krzysztofa Goreckiego o zdanie w tym temacie.

Poznaj jego wypowied藕 w raporcie „Marketing 2018 | Trendy i oczekiwania”, kt贸ry bezp艂atnie pobierzesz lub przeczytasz tutaj.

Interesuj膮 Ci臋 nasze reakcje na nowo艣ci w 艣wiecie marketingu? Zapoznaj te偶 z naszym zestawieniem Najlepszych 艣wi膮tecznych kampanii 2019. W artykule piszemy o tym, co chc膮 nam przekaza膰 marki.