W przedostatni tydzień października świat marketingu żył konferencją I ❤️ marketing tworzoną przez Sprawny Marketing. Nam w tym roku udało się uczestniczyć w trzecim dniu – I ❤️ Influencer, za sprawą wygranej w konkursie naszej Social Media Specialist – Pauliny, organizowanym przez Sprawny Marketing oraz Macieja Kautza.

Była to niesamowita okazja do poszerzenia wiedzy o szybko rozwijającym się w Polsce influencer marketingu, inspirujące rozmowy oraz wymiana doświadczeń z innymi marketerami. Na Paulinie szczególne wrażenie zrobiła prelekcja Rafała Masnego – ,,10 lat Influencer Marketingu w Polsce”. Rafał na swoim wystąpieniu przedstawił jak na przestrzeni lat zmieniał się influencer marketing, którego początkiem były działania blogerek modowych i youtuberów. Na konferencji szeroko poruszony był także temat podcastów. Olek Wandzel zaskoczył niestandardowym występem pod tytułem „Mamo, słyszę głosy! Podcast — czyli Twój stary-nowy najlepszy przyjaciel.” W pewnym momencie zostały zgaszone światła i za pomocą wykorzystania jedynie głosu opowiadał historię i zachęcał do korzystania z podcastów.

Wnioski po evencie? Influencer marketing rozwija się bardzo szybko i jeszcze nie raz nas zaskoczy, a klimat #ilovemkt daje ogromny power do działania! Bardzo pozytywne i niezwykle inspirujące wydarzenie.

Z niecierpliwością będziemy czekać na kolejną konferencję! A póki co, zapraszamy do zapoznania się z innymi relacjami i zestawieniami dostępnymi na naszym blogu: Najlepsze świąteczne kampanie 2019. Co chcą nam przekazać marki?, „Marketing i Technologia 2019″- relacja z konferencji, Zobacz, co myślimy o trendach marketingowych w 2018 roku.