Ekspert w obszarze marketingu strategicznego, komunikacji i personal brandingu.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie w dużych organizacjach międzynarodowych (Jeronimo Martins Dystrybucja, Kompania Piwowarska. Altadis) m.in. w zarządzaniu zespołami, realizacji celów biznesowych na rynku B2C i B2B, projektowaniu nowych produktów, zarządzaniu projektami, wdrażaniu zmian organizacyjnych i budowaniu zespołów. Rozumie presję na wyniki oraz problemy menedżerów. Pracowała m.in. na stanowisku Marketing Managera, Product Managera i Brand Managera. Była również Członkiem Zarządu w belgijskiej firmie Puratos oraz odpowiadała za marketing na rynkach wschodnich dla marki bielizny Atlantic.
W pracy z ludźmi ważne jest dla niej inspirowanie innych do działania, motywowanie do samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwoju – nie tylko w sferze zawodowej, ale także prywatnej.
Absolwentka Master Business Trainer ODiTK oraz Szkoły Coachów Akademii Set.
W Agencji inmarketing pełni rolę Strategy Consultant.