Od 2010 roku odpowiada za warstwę kreatywną, słowną i pisaną reklamy. I spisuje się nieźle!
Specjalizuje się w marketingu digitalowym, contentowym, a także telewizyjnym. Jest autorem lub współautorem kilku spotów reklamowych dla największych marek w Polsce, a także kontynuował ich komunikację w internecie. Prowadził launch produktów, konkursy oraz loterie na kanale digital, tworzył landing page oraz content pod wiele kampanii (w branżach od A do Z, dosłownie).
Swoje doświadczenie budował z różnych perspektyw – pracował zarówno jako niezależny freelancer, współpracował z renomowanymi agencjami reklamowymi (m.in. GoldenSubmarine czy inmarketing), a także jako “marketingowiec” w marce Das WeltAuto (Volkswagen Group Polska). Najbardziej lubi budować komunikację marek motoryzacyjnych, tworzyć kampanie CSR i pracować nad scenariuszami spotów. Oprócz tego, ma słabość do dziennikarstwa motoryzacyjnego, w którym rozpędzał się ponad 5 lat – i jeszcze nie napisał tam ostatniego słowa 🙂
Dzięki temu wszystkiemu wie jedno – w marketingu nie ma rzeczy niemożliwych… Przynajmniej dopóki jesteśmy kreatywni.