Specjalizuje si臋 w realizacji projekt贸w z zakresu przygotowania stron oraz sklep贸w internetowych dla klient贸w agencji inmarketing. Pe艂ni r贸wnie偶 rol臋 Project Managera w zleceniach digitalowych, b臋d膮c odpowiedzialnym za dostarczenie jak najwy偶szych wynik贸w i koordynacj臋 prac zespo艂贸w projektowych. Przyk艂ada du偶膮 uwag臋 do planowania i optymalizacji procesu, dostarczania warto艣ci dla klienta, nie zapominaj膮c przy tym o kluczowych relacjach mi臋dzyludzkich.
W bran偶y e-marketingu i koordynacji projekt贸w porusza si臋 od ponad 5 lat. Realizowa艂 projekty i wsp贸艂prac臋 z kluczowymi markami z r贸偶norodnych bran偶.
Poza realizacj膮 us艂ug dla klient贸w, po艣wi臋ca wiele uwagi tematowi optymalizacji pracy ca艂ej organizacji inmarketing. Usprawnia i wzmacnia wydajno艣膰 zespo艂u poprzez kwalifikacj臋 proces贸w oraz edukacj臋 zespo艂u z zakresu optymalizacji i planowania pracy.