Case Study Eko-Okna Dudziak
Cele
Doprowadzenie ruchu na stron臋
Narz臋dzia
Jakie by艂y potrzeby Klienta?
W pierwotnym zapytaniu klient zwr贸ci艂 si臋 do nas z pro艣b膮 o zaproponowanie us艂ug marketingu digitalowego. Po przeprowadzeniu audytu strony internetowej i rozpoznaniu potrzeb Klienta, doszli艣my wsp贸lnie do wniosku, 偶e potrzebna jest nowa strona WWW. Poprzednia wersja nie by艂a dostosowana do obecnych potrzeb rynkowych i prowadzenia optymalnych dzia艂a艅 digitalowych – takich jak pozycjonowania SEO i reklam Google Ads. Dodatkowo Klient przed nasz膮 wsp贸艂prac膮 zmaga艂 si臋 ze spor膮 nieregularno艣ci膮 w leadach. Naszym zadaniem by艂o doprowadzenie ruchu na stron臋, co przekszta艂ci艂o si臋 w potencjalne zapytania sprzeda偶owe.
Jakie dzia艂ania przeprowadzili艣my?
Po stworzeniu nowej strony internetowej przeszli艣my do dzia艂a艅 marketingowych. Wsp贸艂prac臋 rozpocz臋li艣my od konsultacji i audytu konta Google Ads, kt贸re Klient pierwotnie prowadzi艂 samodzielnie. Nast臋pnie stworzyli艣my kampani臋 w wyszukiwarce, kt贸r膮 docelowo Klient chcia艂 prowadzi膰 samodzielnie. Jednak po kilku miesi膮cach od wprowadzenia, maj膮c w pami臋ci owocn膮 dotychczasow膮 wsp贸艂prac臋, zwr贸ci艂 si臋 do nas z pro艣b膮 o kontynuowanie regularnych dzia艂a艅 w tym kanale.
Pierwotnie reklamowana by艂a ca艂a gama produktowa Klienta, czyli pe艂na oferta stolarki otworowej – od okien, a偶 po drzwi i bramy gara偶owe. Prowadzone dzia艂ania by艂y kompleksowe – od wymiarowania, po realizacj臋 ca艂ego projektu.