Jak zostać menedżerem projektów Employer Branding?
Tworzenie kampanii, zarządzanie budżetem czy negocjacje i mediacje – to tylko fragment tego, co na nowym kierunku studiów podyplomowych przygotował Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Menedżer projektów Employer Branding, pod przewodnictwem dr Adama Weinerta, to pierwsza edycja studiów, na których InMarketing został zaproszony by być partnerem merytorycznym.
Zostań specjalistą, niezależnie od Twojego doświadczenia
Plusem studiów otwieranych na Uniwersytecie Ekonomicznym jest brak wymagań dotyczących wiedzy (oczywiście poza posiadaniem przynajmniej tytułu licencjata). Z tego względu, pojawić może się każdy, w zależności od tego, czego oczekuje i jakie ma potrzeby. Jesteś specjalistą ds. komunikacji w firmie, z zakresu marketingu, zarządzania projektami, a może uczestnikiem zespołów projektowych? To coś dla Ciebie! Kierunek jest dobrym rozwiązaniem dla doświadczonych praktyków, bo będą mogli rozszerzyć i uzupełnić już nabytą wiedzę na podstawie specjalnych standardów, takich jak PMI, IPMA, PRINCE2 i AgilePM. Natomiast jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z taką tematyka – również przyjdź i posłuchaj.
Dlaczego warto rozpocząć studia?
Organizatorzy proponują kształtowanie umiejętności związanych z zarządzaniem projektami i koncepcjami Employer Branding w czterech modułach, które łącznie będą trwać dwa semestry. Po ich zakończeniu uczestnicy będą dysponowali wiedzą, w jaki sposób prowadzić projekty w przedsiębiorstwie, dzięki dostosowywaniu metod, technik i narzędzi do konkretnego przypadku. Dodatkowo, profesjonalne planowanie i realizowanie projektów employer brandingowych stanie się dla nich czymś naturalnym. Mówiąc zwięźle, kończąc studia, uczestnik będzie posiadał rozwinięte kompetencje, które powinno się posiadać na stanowisku Employer Branding Project Manager.
Wyspecjalizowani mówcy
Kluczem do sukcesu kierunku są oczywiście specjaliści, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Bogaty zespół praktyków, kadry akademickiej i gości specjalnych opowie między innymi o zwinności projektowej czy też budowaniu sieci relacji. Jak wspomniałam, nie zabraknie także przedstawicieli InMarketing, którzy poprowadzą bloki związane ze współpracą z agencjami reklamowymi, social media i komunikacji marketingowej. Nasz zespół reprezentować będą dr Bartosz Mazurkiewicz – Creative Director, a także Krzysztof Gorecki – CEO InMarketing
Bardzo nam miło, że zaproszono nas do prowadzenia zajęć oraz wsparcia merytorycznego kierunku – przyznaje Krzysztof Gorecki, CEO InMarketing – Cieszę się, że będę mógł wcielić się w rolę wykładowcy na uczelni, której jestem absolwentem. Dołożymy najwyższych starań, by przygotowane przez nas zajęcia były maksymalnie praktyczne i spełniły oczekiwania uczestników.
Sprawdź ofertę Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu tutaj.