Na pocz膮tku wrze艣nia odby艂a si臋 kolejna edycja konferencji Golden Marketing Conference. Tak jak si臋 spodziewali艣my, dzi臋ki wyst膮pieniom prelegent贸w, reprezentanci naszego zespo艂u s膮 bogatsi o bezcenn膮 wiedz臋. Zapraszamy na kr贸tk膮 relacj臋 z wydarzenia!

Golden Marketing Conference, czyli kopalnia wiedzy

Jak wspominali艣my w artykule zapowiadaj膮cym konferencj臋, w wydarzeniu wzi臋艂o udzia艂 bardzo wielu do艣wiadczonych i cenionych ekspert贸w ze 艣wiata marketingu (kto to taki zdradzili艣my TUTAJ). Harmonogram by艂 rozbudowany, podzielony na segmenty, dlatego ka偶dy znalaz艂 co艣 dla siebie – nie zabrak艂o wyk艂adu o marketingu e-sportowym, SXO, konwersjach w e-commerce, czy te偶 projektowaniu us艂ug i do艣wiadczeniu klient贸w.

Co szczeg贸lnie zapad艂o w pami臋膰 cz艂onkom InMarketing?

Patryk, nasz PPC Specialist, szczeg贸lnie zachwala wyst膮pienie Bartosza Pilca: Trzy prawne metody na sprytniejszy e-commerce. Bartosz opowiedzia艂, jak prawnie zabezpieczy膰 e-commerce i odni贸s艂 si臋 do kwestii zwi膮zanych z RODO.

Na uwag臋 zas艂ugiwa艂o tak偶e wyst膮pienie: Dlaczego Tw贸j e-sklep nie sprzedaje? Jacek Dziura wyja艣ni艂, jak budowa膰 sklepy i co musz膮 one posiada膰, aby prawid艂owo funkcjonowa膰. Ogromn膮 warto艣ci膮 by艂 te偶 przytoczony przez niego case dotycz膮cy rozwoju sprzeda偶y u jednego z klient贸w.

Influencer marketing dalej 偶ywy

Na Golden Marketing Conference nie zabrak艂o te偶 tematu influencer marketingu – tym razem w promocji nietypowych us艂ug na rynkach zagranicznych. By艂o to p艂ynne przeprowadzenie przez ca艂y proces wsp贸艂pracy pomi臋dzy klientem, agencj膮 i influencerem. Z przedstawionych tre艣ci skorzysta艂a przede wszystkim Kasia, kt贸ra w InMarketing jest odpowiedzialna mi臋dzy innymi za social media.

O influencer marketingu pisali艣my te偶 ju偶 wcze艣niej na naszym blogu 馃檪 Je艣li chcecie dowiedzie膰 si臋 wi臋cej, koniecznie przeczytajcie:

Pojawili艣cie na si臋 na Golden Marketing Conference? Jakie s膮 Wasze wra偶enia? Koniecznie podzielcie si臋 z nami swoimi spostrze偶eniami! 馃檪