Marketing B2B – tam, gdzie metody B2C tracą sens
Jeśli Twoją grupą docelową są inne firmy, to dobrze wiesz, że tradycyjne metody marketingu B2C nie mają sensu. Jak zatem stworzyć skuteczne strategie Marketingu B2B, aby przyciągnąć nowych klientów i partnerów, nie tracąc czasu na nietrafione akcje promocyjne czy nieudolne działania w Social Media? Dołącz do webinaru 26 kwietnia o 10:00 i dowiedz się jak prowadzić profesjonalny marketing B2B, który zwiększy Twoją sprzedaż.
Czego dowiesz się podczas webinaru?
Rozwijając swoją firmę w przestrzeni B2B, kluczowe jest stosowanie odpowiednich strategii. Na naszym webinarze odkryjesz, jak unikać najczęstszych błędów i nie mieszać strategi Marketingu B2C ze strategiami Marketingu B2B. Podczas spotkania omawiać będziemy:
✅ kluczowe różnice pomiędzy marketingiem B2B i marketingiem B2C,
✅ metody zrozumienia klienta B2B oraz jak identyfikować i analizować jego potrzeby,
✅ jak powinien wyglądać skuteczny lejek marketingowy B2B,
✅ nasze Case Study: czyli jak to działa w praktyce,
✅ jak rozmawiać o marketingu B2B w Twojej organizacji.
Podczas webinaru będzie również możliwość zadawania pytań w sesji Q&A, co da Ci szansę na głębsze zrozumienie tematu oraz na omówienie indywidualnych przypadków. Dołącz do nas, aby odkryć, jak skutecznie prowadzić marketing B2B, przyciągać nowych klientów i partnerów, oraz jak unikać typowych błędów marketingowych, które mogą hamować rozwój Twojego biznesu.
Link do zapisów znajdziesz tutaj 👉🏻 https://oldnew.inmarketing.pl/webinar-marketing-b2b-tam-gdzie-metody-b2c-traca-sens/