17. Okienko Inmarketingowe odby艂o si臋 11 kwietnia, go艣ciem  odcinka by艂a Weronika Pawli艅ska, za艂o偶ycielka sklepu dzieci臋cego online inspirowanego kultur膮 skandynawsk膮 – skiddou (link: https://skiddou.com/)

W trakcie godzinnego spotkania nasz go艣膰 podzieli艂 si臋 m.in. spostrze偶eniami, jak do艣wiadczenie zdobyte w pracy w agencji marketingowej i zdobyte wykszta艂cenie wp艂yn臋艂o na stworzenie marki kiddou. Dlaczego skiddou odni贸s艂 sukces? Na co warto zwr贸ci膰 uwag臋 przy wsp贸艂pracy z influencerem parentingowym? Dlaczego bran偶a dzieci臋ca to trudna bran偶a i jak dzia艂aj膮c w niej budowa膰 komunikaty do grupy docelowej? Tego wszystkiego dowiecie z najnowszego odcinka. 

Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, kt贸rym gospodarzem jest Karol Si贸dmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywaj膮 si臋 艣rednio co 2-3 tygodnie z osobami wewn膮trz firmy, jak i z go艣膰mi z zewn膮trz.

Odcinek obejrze膰 mo偶ecie tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=pmAH-QCX69k