Okienko inmarketingowe #18 – Nietypowe produkty w sprzeda偶y e-commerce. Czy lody kupuje si臋 przez internet?
18. Okienko inmarketingowe odby艂o si臋 19 lipca, go艣ciem odcinka by艂 Hubert Jezierski, Social Media & E-Commerce Manager w firmie Willisch.
Z rozmowy dowiecie si臋 m.in.:
- Jakie by艂y pocz膮tki firmy i sklepu internetowego?
- Jak wygl膮da konkurencja w bran偶y lodziarskiej?
- Jak w dzisiejszych czasach sprzedawa膰 trudne produkty online?
Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, kt贸rym gospodarzem jest Karol Si贸dmiak, Head of Social Paid. Spotkania odbywaj膮 si臋 艣rednio co 2-3 tygodnie z osobami wewn膮trz firmy, jak i z go艣膰mi z zewn膮trz.
Odcinek mo偶ecie obejrze膰 tutaj: