Okienko InMarketingowe #3 – Dywersyfikacja kana艂贸w w e-commerce
3. Okienko InMarketingowe odby艂o si臋 30 kwietnia 2021 r. i go艣ciem spotkania by艂 Kuba Wojciechowski, Head of Sales inmarketing. Je偶eli zostaniesz klientem agencji to w艂a艣nie on b臋dzie osob膮, z kt贸r膮 nawi膮偶esz kontakt. Pomo偶e Ci tak偶e zbudowa膰 strategi臋 marketingow膮 dla Twojego biznesu.
W odcinku opowiedzia艂 o tym, dlaczego dotarcie do klient贸w to najwi臋ksze wyzwanie dla e-commerce i dlaczego nale偶y korzysta膰 z odpowiednich kana艂贸w. Co to za kana艂y i jakich narz臋dzi trzeba u偶y膰, 偶eby zwi臋kszy膰 sprzeda偶 w sklepie internetowym?
Okienko InMarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, kt贸rym gospodarzem jest Karol Si贸dmiak, PPC Manager. Spotkania odbywaj膮 si臋 艣rednio co 2-3 tygodnie z osobami wewn膮trz firmy, jak i z go艣膰mi z zewn膮trz.
Odcinek zobaczy膰 mo偶ecie tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=fmugSPW4EjA&list=PLNVuWQ09hUWHOZdTVGJbUhUOKlvlLD7LK&index=3