Okienko Inmarketingowe #6 – Budowanie wizerunku marki na przyk艂adzie xawery miodowy
Odpowiednie zbudowanie marki to po艂owa sukcesu. Jak to zrobi膰 i na co trzeba zwr贸ci膰 uwag臋 doskonale wie go艣膰 6. odcinka Okienka InMarketingowego – dr Tomasz Zawadzki z Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przedsi臋biorca z obszaru handlu i marketingu.
Dr Zawadzki jest wsp贸艂tw贸rc膮 marki Xawerego i w filmie porusza takie kwestie, jak:
– Jakie mamy drogi do budowania pozytywnego wizerunku?
– Lovebrand, czyli jak sprawi膰, by klient pokocha艂 nasz膮 mark臋?
– Z jakimi wyzwaniami trzeba si臋 zmierzy膰 kreuj膮c now膮 mark臋?
Poruszone zostan膮 r贸wnie偶 tematy merchandisingu, sponsoringu event贸w i wsp贸艂pracy z popularnymi sieci贸wkami – Xawery sprzedaje swoje produkty w Fabryce Formy i sklepach SPAR.
Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, kt贸rym gospodarzem jest Karol Si贸dmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywaj膮 si臋 艣rednio co 2-3 tygodnie z osobami wewn膮trz firmy, jak i z go艣膰mi z zewn膮trz.
Odcinek obejrze膰 mo偶ecie tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=zhg5Nh8-O9k&list=PLNVuWQ09hUWHOZdTVGJbUhUOKlvlLD7LK&index=6