SZKOLENIA MARKETINGOWE

W inmarketing digital agency prowadzimy zamknięte szkolenia przede wszystkim z zakresu marketingu internetowego, ale możesz liczyć na nas również w tematach personal brandingu, zarządzania, sprzedaży, HR’u. Specjalizujemy się zarówno w kwestiach strategicznych, jak i tych narzędziowych i technicznych.

Spotkania możemy zorganizować stacjonarnie lub online, dla jednej osoby lub całej grupy. Dostosujemy zakres szkolenia do Twoich potrzeb, tak, aby uczestnicy wyszli z maksymalnym poziomem zadowolenia i wiedzy 🙂

Sprawdź, co możemy zaoferować Tobie lub Twojej firmie. Zobacz przykładowe tematy naszych szkoleń, poznaj trenerów, przeczytaj rekomendacje. Jeżeli Cię zainteresujemy – odezwij się i porozmawiajmy.

Przejdź do listy szkoleń

Formy naszych szkoleń

Jesteśmy dla Ciebie elastyczni. Możemy dostosować formę, jak i zakres szkolenia pod Twoje potrzeby. Prowadzimy szkolenia zarówno indywidualne, jak i grupowe, w formie stacjonarnej lub online. Nasi trenerzy prowadzą moduły zarówno teoretyczne, praktyczne, jak i warsztatowe.

Online

Stacjonarnie

Indywidualnie

Grupowo

Ustandaryzowane

Dedykowane

Teoretyczno-praktyczne

Warsztatowe

Dlaczego warto wybrać szkolenia od inmarketing?

Szkoleniowcy z ramienia inmarketing digital agency to niespotykana mieszanka osobowości i doświadczeń. Znajdziesz u nas zarówno trenerów z wieloletnim doświadczeniem strategicznym i biznesowym, osoby z doświadczeniem akademickim, jak i świetnych szkoleniowców narzędziowych z ogromnym zasobem wiedzy technicznej.

Część osób łączy z powodzeniem powyższe kwestie i przeprowadzi Cię przez każdy zakamarek marketingu, biznesu czy sprzedaży.

To co najważniejsze – oprócz doświadczenia nabytego podczas naszych wcześniejszych ścieżek zawodowych, teraz wszyscy uczymy się od siebie nawzajem. Z przyjemnością wykorzystamy to, aby przekazać Ci wiedzę niezbędną do osiągania przez Ciebie lub Twój zespół maksymalnych korzyści biznesowych.

Ponad 100

Przeprowadzonych szkoleń

Ponad 500

Godzin szkoleniowych

Ponad 3000

Godzin wykładów na uczelniach

Szkolenia marketingowe

Przed Tobą przykładowe szkolenia, które możemy dla Ciebie poprowadzić

Temat szkolenia Kategoria Prowadzący

Prowadzenie kampanii reklamowych Facebook Ads- Poziom podstawowy

PPC

Wojciech Stola Aleksandra Habiera Karol Siódmiak

Szczegóły

Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads- poziom podstawowy

PPC

Jakub Gilge

Szczegóły

Zbuduj swoją markę osobistą krok po kroku - szkolenie dla przedsiębiorców

Biznes / Komunikacja

Karol Siódmiak Jakub Gilge Iwa Costa

Szczegóły

Prowadzenie kampanii reklamowych TikTok Ads - poziom podstawowy

PPC

Aleksandra Habiera

Szczegóły

Skuteczny copywriting w internecie - jak za pomocą tekstów osiągać efekty sprzedażowe?

Komunikacja / Social media

Sylwia Synowiec Bartosz Wiśniewski

Szczegóły

TikTok od podstaw – wykorzystaj potencjał najszybciej rozwijającej się platformy

PPC / Social media

Aleksandra Habiera Kinga Sobkowiak

Szczegóły

Marka w umysłach i sercach odbiorców - jak zdefiniować spójny koncept marki, który odpowiednio umiejscowi ją na rynku

Biznes / Komunikacja

Iwa Costa Jakub Gilge Krzysztof Gorecki

Szczegóły

Od pomysłu po realizację, czyli jak krok po kroku przygotować strategię komunikacji marki

Biznes / Komunikacja

Iwa Costa Jakub Gilge Krzysztof Gorecki

Szczegóły

Połącz Marketing i Sprzedaż B2B w jeden skutecznie działający organizm

Biznes / Sprzedaż

Jakub Wojciechowski

Szczegóły

Jak przygotować się do stworzenia własnego sklepu internetowego?

WWW

Wojciech Matecki

Szczegóły

Nie widzisz powyżej szkolenia dla siebie?

Nic się nie stało, to tylko przykłady 🙂
Większość naszych szkoleń oparta jest na dedykowanych rozwiązaniach, tak aby pasowały do Ciebie lub Twojej firmy. Dostosujemy zarówno formę, czas, moduły, jak i szkoleniowca, tak aby uczestnicy wynieśli ze szkolenia jak najwięcej, a ich działania wzniosły się na najwyższy poziom marketingu. Skontaktuj się z nami i powiedz nam, czego oczekujesz.

Zamów dedykowane szkolenie

Prowadzący inmarketing

To z nimi spotkasz się po drugiej stronie :)
Zależy Tobie na szkoleniu z wybraną osobą? Daj nam o tym znać w zgłoszeniu.

Kinga Sobkowiak

Kinga Sobkowiak

  • Komunikacja w Social Media
  • Budowanie Społeczności w Social Media
  • Content wideo w Social Media
  • Działania na Tik-Toku
  • Personal Brand w Social Media
Poznaj mnie
Wojciech Matecki

Wojciech Matecki

  • Project Management
  • Strony WWW dla biznesu
  • E-Commerce WWW
Poznaj mnie
Aleksandra Habiera

Aleksandra Habiera

  • Facebook Ads
  • Tik-Tok Ads
  • LinkedIn Ads
Poznaj mnie
Sylwia Synowiec

Sylwia Synowiec

  • Kreatywny copywriting w marketingu
  • Social Media content
  • E-mail marketing
  • Komunikacja z mediami
  • PR i CSR
Poznaj mnie
Jakub Wojciechowski

Jakub Wojciechowski

  • Marketing B2B
  • Sprzedaż B2B
  • Procesy w marketingu
  • Mierzenie marketingu w sprzedaży
  • Skuteczny prospecting
Poznaj mnie
Bartosz Wiśniewski

Bartosz Wiśniewski

  • Przekaz reklamowy
  • Komunikacja marki na rynku
  • Kampanie reklamowe w internecie
  • Dziennikarstwo a content marketing
  • Spoty telewizyjne i radiowe
Poznaj mnie
dr Bartosz Mazurkiewicz

dr Bartosz Mazurkiewicz

  • Komunikacja w social media
  • Marketing w firmie od podstaw
  • Tworzenie nowej marki
  • Strategia marketingowa
  • Współpraca z agencją reklamową
Poznaj mnie
Patryk Chwiałkowski

Patryk Chwiałkowski

  • Google Ads
  • Narzędzia marketingu internetowego
Poznaj mnie
Wojciech Stola

Wojciech Stola

  • Facebook Ads
  • Linkedin Ads
  • Twitter Ads
  • Strategia marketingowa
  • Performance dla e-commerce
Poznaj mnie
Krzysztof Gorecki

Krzysztof Gorecki

  • Budowanie marki osobistej
  • Skuteczny e-commerce
  • Budowa działu marketingu
  • Kampanie reklamowe w internecie
  • Narzędzia marketingu internetowego
Poznaj mnie
Jakub Gilge

Jakub Gilge

  • Strategia marketingowa
  • Budowanie marki osobistej
  • Narzędzia marketingu internetowego
  • Pozyskiwanie Leadów sprzedażowych
  • Google Ads
Poznaj mnie
Iwa Costa

Iwa Costa

  • Strategia komunikacji marki
  • Budowanie marki osobistej
  • Wprowadzenie na rynek nowej marki
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Marketing w małej firmie
Poznaj mnie
Karol Siódmiak

Karol Siódmiak

  • Budowanie marki osobistej
  • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
  • Facebook Ads
  • LinkedIn Ads
  • Narzędzia marketingu internetowego
Poznaj mnie

FAQ

Pełną listę naszych szkoleń znajdziesz w tabeli powyżej – aby do niej przejść, możesz kliknąć tutaj. Szkolenia podzielone są na kategorie, możesz również sprawdzić informacje o trenerach, którzy prowadzą kurs. Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij w przycisk “szczegóły”.

Oczywiście! Na liście znajdziesz przykładowe, gotowe, tematy szkoleń, jednak możemy przygotować szkolenie specjalnie pod Twoje potrzeby. Skontaktuj się z nami w celu omówienia tematu szkolenia z zakresu marketingu, sprzedaży, biznesu czy zarządzania. Przygotujemy dla Ciebie wartościowe szkolenie dopasowane na wymiar.

Ceny szkoleń ustalane są indywidualnie w zależności od tematu, potrzeb kursantów, a także liczby uczestników, formy (online czy stacjonarnie), miejsca, liczby modułów czy czasu trwania. Skontaktuj się z nami – przygotujemy dla Ciebie kompleksową ofertę na Twoje szkolenie.

Szkolenie możemy przeprowadzić w zależności od Twoich potrzeb: online lub stacjonarnie. W przypadku formy stacjonarnej możemy przyjechać do siedziby Twojej firmy, ale zapraszamy również do naszego biura w centrum Poznania.

Termin szkolenia ustalany jest w 100% indywidualnie – musimy tylko dopasować kalendarz uczestników do kalendarza trenera.

Orientacyjną długość szkolenia znajdziesz w opisie każdego z nich. Finalny czas trwania zależy od liczby modułów, jak i od indywidualnych ustaleń. Zazwyczaj jednak nasze szkolenia trwają od 2 do 6 godzin. Wyślij do nas zapytanie dotyczące konkretnego szkolenia, a na pewno dostosujemy czas trwania tak, aby zwiększyć zadowolenie uczestników.

Liczba osób mogących brać udział w szkoleniu zależy od konkretnego tematu i jego formatu, jednak zazwyczaj są to grupy liczące do 4 osób. Prowadzimy również szkolenia indywidualne – wówczas nasz trener może poświęcić uczestnikowi 100% uwagi i jest to zdecydowanie najbardziej efektywne rozwiązanie. Masz w firmie kilkunastu pracowników? Nie ma problemu – dla nich też przygotujemy odpowiednią formę szkolenia.

Nasze szkolenia przyjmują formę tylko szkoleń zamkniętych, realizowanych na konkretne zlecenie. Dzięki temu są one dostosowane do Twoich potrzeb.

Możesz to zrobić na 3 sposoby – wybierz najlepszą dla siebie formę kontaktu:
1. Wypełnij formularz na dole strony
2. Napisz do nas maila na hello@inmarketing.pl
3. Zadzwoń na numer +48 536 806 304

Przed każdym szkoleniem nasz konsultant przeprowadza rozmowę w celu wybadania potrzeb firmy oraz kursantów. Dostosowujemy poziom, formę oraz długość szkolenia, aby szkolenie było jak najbardziej efektywne..

Jak najbardziej. Dostarczymy Twój certyfikat w ciągu 7 dni od zakończenia szkolenia w formie cyfrowej.

To co naszym zdaniem najważniejsze, to dodatkowa godzina konsultacji z trenerem, który przeprowadził dla Ciebie szkolenie. Damy Ci czas na przeanalizowanie materiału szkoleniowego, a następne szansę na omówienie tego ze szkoleniowcem w formie indywidualnej (to opcja dla chętnych, nie jest obowiązkowa). Ponadto otrzymasz od nas pełną prezentację ze szkolenia, skróconą pigułkę wiedzy, checklistę zadań do samodzielnego wdrożenia oraz certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia.

Wychodzimy z założenia, że wiedza po szkoleniu może szybko umknąć jeżeli nie zostanie odpowiednio wdrożona, a zadania, które czekają na uczestników, potrzebują czasu, aby zostały wykonane. Dodatkowa konsultacja z trenerem realizowana jest minimum 2 tygodnie po zakończeniu szkolenia, ale nie później niż 2 miesiące po szkoleniu. Konsultacja oczywiście będzie dotyczyć tematu szkolenia i może przyjąć dowolną formę (śmiało pytaj, o co chcesz!), ale z naszej strony zachęcamy do tego, aby był to audyt trenera dotyczący wprowadzonych działań po szkoleniu i przekazanie dodatkowego feedbacku.

Jak najbardziej – śmiało skontaktuj się z nami poprzez maila hello@inmarketing.pl lub zadzwoń pod numer +48 536 806 304 – dobierzemy dla Ciebie odpowiednią formę spotkania.

Do szkolenia przypisujemy jednego wybranego trenera z osób, które zajmują się daną tematyką. Dostosowujemy go przede wszystkim pod kątem branży, w której pracują uczestnicy szkolenia. Jeżeli zależy Ci na konkretnej osobie – daj nam o tym znać, zrobimy co w naszej mocy, aby to życzenie spełnić.

Harmonogram oraz agendę szkolenia otrzymasz w ciągu 5 dni roboczych od momentu spotkania konsultacyjnego dotyczącego potrzeb szkoleniowych. Datę szkolenia ustalimy oczywiście wspólnie.

Część z naszych szkoleń ma konstrukcję zamkniętą z racji jej formy – zmienianie ich nie miałoby sensu pod kątem merytorycznym. Jednak część szkoleń posiada harmonogramy modułowe, w których możesz dowolnie wybierać te, którymi jesteś zainteresowany/a.

Jak najbardziej – w zależności od długości szkolenia, być może ich nawet więcej. Przerwy są niezwykle potrzebne, aby później łatwiej przyswajać materiał.

Oczywiście – robimy wszystko, by być w pełni elastyczni i dostosować szkolenie pod Twoje potrzeby, dlatego kontakt ze szkoleniowcem jest jak najbardziej możliwy. Ponadto jest on niezbędny w przypadku nieprzewidzianych sytuacji dotyczących samego spotkania.

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiajmy o szkoleniu dla Ciebie lub Twojego zespołu. Szkolimy także 1:1 oraz realizujemy zamknięte szkolenia dedykowane w formie stacjonarnej lub online.

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.