Przedsiębiorca, CEO w inmarketing digital agency, lider niemal 30-osobowej agencji marketingowej, konsultant biznesowy i szkoleniowiec. Zapewnia firmom przewidywalne rezultaty marketingowe przy współpracy budowanej na partnerskich relacjach. Od początku swojej biznesowej przygody mocno wierzy w wartości i to, by być im wiernym. Swoich klientów oraz współpracowników traktuje jak partnerów, zawsze starając się znajdować właściwe rozwiązania i osobiście angażować się na 100%.
Wykładowca Studiów Podyplomowych z Zarządzania Sprzedażą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, członek Rady Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Rady Konsultacyjnej przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców, Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Wielkopolskiego Związku Pracodawców “Lewiatan”. Regularnie występuje na konferencjach i szkoli. Zarządzanie agencją pozwala mu z sukcesem realizować obsługę dla znanych marek i klientów.