Przez ponad dwie dekady, z powodzeniem prowadził sprzedaż na rynku krajowym i zagranicznym, zarówno w sektorze B2C, jak i B2B. Po kilku latach zdobywania międzynarodowego doświadczenia menedżerskiego, powrócił do Polski związując swoją karierę z sektorem finansowym. Kierował grupami sprzedaży, był odpowiedzialny za realizację strategii sprzedażowych, a także tworzył i wprowadzał strategie marketingowe.
Rozwój technologii przekierował go w kierunku marketingu i sprzedaży online. Wykorzystał swoje umiejętności sprzedażowe do stworzenia “marketingu sprzedażowego”.
Jego podejście do zarządzania sprzedażą i marketingiem opiera się na prostym przekazie: “Nie sprzedawaj! Pytaj, wyjaśniaj, pomagaj. Niech klient sam zdecyduje o zakupie”. Jest absolwentem wydziału Ekonomii Menedżerskiej, posiada liczne certyfikaty i dyplomy potwierdzające jego kompetencje w dziedzinie sprzedaży i marketingu. W wolnym czasie, jest zapalonym entuzjastą dobrej książki, biegania, sportów siłowych oraz jazdy na rowerze.